Tillbaka

Förlåt alla sötsugna för att jag inte har varit så aktiv här på sistonde!
Har haft väldigt mycket att göra på jobbet och överallt annars och då hinner man bara äta kakorna och inte lägga ut bilder på dem!
Men nu är jag igång igen! Flera inlägg är på gång och har hur många kommentarer som helst att svara på. Vissa av er skriver så fint att jag blir tårögd! Lägger ut ikväll för att visa er, massa länkar till fina människor.

Först ut är en bild på mitt tjejgäng nere i Lomma förra alla hjärtansdag. Vi gottade oss med marsipangrodor!
För att få en prins måste man kyssa en groda!


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: Vad bra! :)

Bara bra med mig med! :)

2012-05-06 @ 14:43:05
URL: http://theresenatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0