Sweet as sugar

Det är dags för alla att inse att de kan göra lika fina kakor, bakelser, tårtor och cupcakes som de leverar på bagerier och på caféen.
Jag har alltid sagt "att det är små detaljerna som gör det". Denna blogg är ett bevis på det och att det inte finns något stopp för fantasin i köket.
Det är dags för alla att inse att alla kan göra lika fina kakor, bakelser, tårtor och cupcakes som de leverar på bagerier och på caféen.
.
Jag har alltid sagt "att det är de små detaljerna som gör det". Denna blogg är ett bevis på det och att det inte finns något stopp för fantasin i köket.
Det kommer vara många bilder för att visa er hur man med enkla medel får till de allra proffigaste marsipanrosorna, sötaste cupcakesen och godaste efterätterna.
.
Under en tid kommer sidan att vara under konstruktion, men det är bara att hålla ut. Det gäller ju inte bara att skapa mästerverk i köket för att denna sidan ska bli så bra som möjligt. Nej, skapandet här slutar inte fören man blir inspirerad vid första blicken. För denna sida ska ju i slutändan leda till att ni också vill ställa er bakom spisen och trolla!

Kommentarer
Postat av: Enna

Hej:) Kul att du skrev! Jag är inte så förtjust i kakor och tårta.MEN en tårta / bakelse jag ÄLSKAR är budapesttårtan:) Kan lätt äta upp en hel:) Hehe

2012-04-14 @ 00:38:18
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0