Bilar Cupcakes

.
Hela bloggvärlden har bakat cupcakes med Ahlgrensbilar som topping. Så jag tänkte inte vara sen att testa, då Ahlgrens är en av mina favoriter i godishyllan.
Dock blev det ett mindre fiasko när jag råkar värma grädden för mycket och den sedan inte vill vispa och bli fluffig.
Så fick bli enkla men söta muffins då jag endast hällde smeten på toppen och min kompis som assisterade med pyntet överdrev det hela. "En av varje smak" Sa hon och log.
.
Själva muffinsen är vanliga vanilj muffins som ni hittar HÄR.
Topping: 3dl grädde, 70g Ahlgens bilar. Värm grädden tsm med bilarna och låt allt bli en jämn smet under omrörning. Värm INTE för mycket och får ABSOLUT ej koka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0